У дадзены момант праводзіцца напаўненне сайта інфармацыяй Перайсці на стары сайт

Функцыі і задачы

“Залатое” правіла абслугоўвання абвяшчае: гасцей варта абслугоўваць так, як бы вы хацелі б, каб абслужылі вас. Працэс абслугоўвання-гэта крытэрыі, неабходныя для забеспячэння выніковасці сістэмы менеджменту якасці, сукупнасць працэдур і штодзённых аперацый, што выконваюцца персаналам і спрыяюць максімальнаму задавальненню наведвальнікаў. Залогам камерцыйнага поспеху гасцінічнага прадпрыемства з’яўляецца ўменне яго ўладальнікаў прадбачыць любое магчымае жаданне патэнцыйнага кліента.

У адпаведнасці са Статутам ААТ «Мінатэль» асноўнай мэтай дзейнасці Таварыства з’яўляецца атрыманне прыбытку. Грамадства ажыццяўляе віды дзейнасці ў адпаведнасці з агульнадзяржаўным класіфікатарам Рэспублікі Беларусь відаў эканамічнай дзейнасці. Асноўным відам дзейнасці з’яўляецца прадастаўленне паслуг гасцініцамі і аналагічнымі месцамі для пражывання з рэстаранамі.

Прадметам дзейнасці Таварыства з’яўляецца прадастаўленне гасцінічных паслуг, арганізацыя грамадскага харчавання і гандлю, прадастаўленне іншых паслуг, ажыццяўленне іншых відаў дзейнасці ў адпаведнасці са Статутам і заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

Асноўнымі задачамі і функцыямі ААТ «МІНАТЭЛЬ» з’яўляцца:

  • каардынацыя работы па нарошчванню аб’ёмаў продажаў, тавараабароту і прыбытку ў сферы гасцінічных паслуг, гандлю, грамадскага харчавання, пашырэнню відаў і формаў абслугоўвання, павышэнні якасці гэтых паслуг ;
  • прадастаўленне гасцям часовага жылля, што ўключае ў сябе выкананне асноўных элементаў тэхналагічнага працэсу абслугоўвання гасцей;
  • аналіз стану спажывецкага рынку грамадства і ўнясенне прапаноў па яго развіцці;
  • выкананне устаноўленых заканадаўчых, нарматыўных і іншых абавязковых патрабаванняў, звязаных з рызыкамі ў галіне якасці і бяспекі, аховы працы і абароны навакольнага асяроддзя;
  • захаванне і пашырэнне ўнутраных і знешніх рынкаў аказання паслуг;
  • пастаяннае навучанне і матывацыя персаналу, ўцягванне ўсіх супрацоўнікаў у працэс пастаяннага паляпшэння дзейнасці грамадства;
  • пастаяннае павышэнне выніковасці аказання паслуг;
  • адкрытасць і даступнасць інфармацыі.