“Залатое” правіла абслугоўвання абвяшчае: гасцей варта абслугоўваць так, як бы вы хацелі б, каб абслужылі вас. Працэс абслугоўвання-гэта крытэрыі, неабходныя для забеспячэння выніковасці сістэмы менеджменту якасці, сукупнасць працэдур і штодзённых аперацый, што выконваюцца персаналам і спрыяюць максімальнаму задавальненню наведвальнікаў. Залогам камерцыйнага поспеху гасцінічнага прадпрыемства з’яўляецца ўменне яго ўладальнікаў прадбачыць любое магчымае жаданне патэнцыйнага кліента.
У адпаведнасці са Статутам ААТ «Мінатэль» асноўнай мэтай дзейнасці Таварыства з’яўляецца атрыманне прыбытку. Грамадства ажыццяўляе віды дзейнасці ў адпаведнасці з агульнадзяржаўным класіфікатарам Рэспублікі Беларусь відаў эканамічнай дзейнасці. Асноўным відам дзейнасці з’яўляецца прадастаўленне паслуг гасцініцамі і аналагічнымі месцамі для пражывання з рэстаранамі.
Прадметам дзейнасці Таварыства з’яўляецца прадастаўленне гасцінічных паслуг, арганізацыя грамадскага харчавання і гандлю, прадастаўленне іншых паслуг, ажыццяўленне іншых відаў дзейнасці ў адпаведнасці са Статутам і заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
Асноўнымі задачамі і функцыямі ААТ «МІНАТЭЛЬ» з’яўляцца: